Earcuff (Y)

Har inte använt örhängen på år och dar känns det som. Men allt fler och fler bloggare har ju skrivit om earcuffs. Och när jag hittade en på Glitter för 30 kronor var jag ju bara tvungen att köpa det. Tycker det är riktigt snyggt!:)
Har lett till lite andra örhängen köp också men de får ni inte se nu:P




Läppstiftet jag har på bilden kommer från Isadoras vårkollektion. Gillar det jättemycket! Gör inte läpparna så torra som vanliga läppstift gör utan det är mer läppglansaktigt, fast täckande som läppstift. Jag har Jelly kiss i färgen "Pink parfait"


Kommentarer
Postat av: ottis

Lite u-p-p-d-a-t-e-r-i-n-g tack! haha <3

2011-04-09 @ 19:32:49
Postat av: Alicia

haha:D ska se vad som kan göras;)

2011-04-27 @ 22:54:52
Postat av: Therése

haha det var det verkligen! :D

så små och söta vi va haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback