Uppsatsskrivning

Kom nyss från aulan där jag har tillbringat skoldagen hittills med att skriva uppsats. Gick väl rätt bra tror jag, jag hoppas det iaf;) Det var även min enda lektion idag så egentligen har jag slutat, men självklart så har jag utvecklingssamtal inbokat vid typ halv 1:P Men ska se om inte det går att flytta fram. Man kan ju hoppas på det så man får sluta tidigt idag;)

Igår körde jag förresten halkbanan och Kalmarrundan (innebär motorväg m.m). Gick väl ganska bra. Var iaf inte lika farligt som jag hade inbillat mig. Fast hade lite svårt att somna inatt eftersom det hela tiden dök upp bilder i hjärnan där jag antingen gjorde en massa körfel eller höll på att köra på någon:P Det är nog inte bra att köra så mycket bil under en dag:P;)

 

Hoppas ni får en bra onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback