Måsten

Hej

Blir ett sent inlägg idag.;)
Hade körlektion idag på lunchtimmen (har rast i ungefär 2 ½ timme så lika bra att göra något under den tiden) Gick rätt bra faktiskt:) Körde landsväg m.m. Bokade även in halkbanan(!) Känner mig rätt nervös inför det:P Fast är fortfarande ett tag kvar så ska försöka se till att köra en massa med pappa innan dess;) Körde t.ex. ikväll.
Annars så känns det väldigt skönt att det är helg imorgon Då ska jag träffa Emma som är på besök från storstaden=) Ska bli riktigt skoj att träffa henne igen!

Lite som man kanske borde se till att få gjort;):

♦ Plugga körkortsteori !!!
♦ Hålla shoppingförbudet jag har satt mig på fram till Parisresan (1½ månad kvar. Jag har hållt det i 3 dagar)
♦ Övningsköra så mycket som möjligt
♦ Ändra bloggens design (det här var ju bara meningen att det skulle vara temporärt)
♦ Gå ut på puben för tusan!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback