Supernöjd

I fredags åkte jag och Julia in till Kalmar för en shoppingtur i det underbart fina vädret. Blev en del inköp, det allra bästa var att jag äntligen hittade en bikini som jag ville ha. Från Stadium. Var tag 3 betala för 2. Så blev två överdelar och en underdel i samma mönster. Nu efteråt när jag har provat den kan jag säga att jag har aldrig haft en bättre bikini. Överdelen sitter som en smäck, alltså verkligen. Man behöver inte ens ha bandet runt halsen på när man badar för att den ska sitta på plats. Hoppa å skutta - den sitter. Ett bekymmer mindre alltså;)
Blev en mysig kofta, trosor, ett hårspänne och ett linne också som fick följa med hem.
Och i magen låg en macka från Subway. Fan vad goda de är.

Kvällen spenderades på en kompis 20-års fest. Var en trevlig kväll, tyvärr kunde jag inte stanna så länge eftersom jag skulle jobba vid halv 6 på morgonen på lördagen.

Har spenderat dagen med att sola, bada och glo på fotboll ungefär. En del sovande har det väl blivit också. Man blir trött av att gå upp och jobba så tidigt. Speciellt om man är lite bakis;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback