Even more

Gud vad död jag känner mig. Sov inte mycket mer än 5 timmar inatt och har varit uppe sedan halv 5. Har jobbat och sedan blev det en tur in till Kalmar med mamma och pappa direkt efter jobbet (jag körde;) ). Blev ytterligare några inköp för min del. Bland annat en kjol från H&M som jag ångrade att jag inte köpte i fredags.:)
Jag och mamma köpte även varsin likadan klänning. Jag bryr mig inte om det, och tror inte hon gör det heller. Det är inte direkt första plagget vi har som är likadant.
Blev ännu mer jobb när jag kom hem från Kalmar sen var det väldigt skönt att komma hem och kunna slänga sig i poolen.=)

Imorgon börjar jag jobba i kassan också. Ska bli spännande och lite nervöst! Hoppas det går bra=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback