Resultatet - nya mascaran

Jahopp, idag provade jag den nya mascaran från L'oreal som jag köpte i förra veckan eller var det var;)
Vet inte vad den heter, men det är en sån där dubbel med ett serum i andra änden.:)



Jag är van vid Maybellines Define-a-lashs borste, så den här var väldigt annorlunda då den var rätt mycket större. Men jag tycker ändå den var lätt att applicera med, och med lite övning blir nog resultatet ännu bättre:)


Ursäkta för den dåliga kvalitén, men mina händer är inte de stabilaste;)
Men här är resultatet iaf efter ett lager, en dag i skolan och på stan och med några cykelturer.
Tycker den klarar sig bra:)
Jag gillar den!

Nu väntar jag på pappa som är och hämtar pizza.
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback