Nalkas våren?

Hur härligt är inte detta??!!
Temperaturen har legat runt 5 plusgrader idag. Jippi!
Så nu varnas det för översvämning, men det gör inte mig något för det betyder att det kommer fortsätta vara "varmt" och det betyder vår.
Idag var sista dagen på jobbet också. Rätt skönt nu efter att ha jobbat hela veckan. Så man hinner få liiite lov innan skolan drar igång igen.;) Fick sluta redan vid 4 idag, så tog en sväng på stan efter jobbet. Lämnade tillbaka sakerna som jag köpte på Lindex i onsdags. Och så köpte jag jeans och en topp hos Torgett istället:) Självklart köpte jag ju lite böcker och så på bokrean också;)

Nu ska jag gå och göra varma mackor tillsammans med mamma.
Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback