Myndig å allt!

Idag är ingen vanlig dag för det är min födelsedag!:D
Tro det eller ej, men äntligen har lilla jag fyllt 18!
JIPPI!!

Har spenderat hela dagen med att jobba, inte det roligaste att göra på sin 18 årsdag, men vill man ha lite extrapengar så är det bara att bita ihop;) Men fick ju trots allt lite uppvaktning av familjen på morgonen.
Pengar och en öl blev presenterna;) Haha kunde knappast ha blivit bättre!;) Haha

Till och med vädret har varit på min sida idag:) Första dagen på otroligt länge som solen tittade fram. Är inte det toppen? Själv har jag gått runt och strålat som en egen liten sol idag=)

Passade även på att smita in en sväng påLindex mellan jobben. Blev inte det jag hade tänkt mig, men köpte med mig lite annat smått och gott istället;)


Födelsedag för ett antal år sedan;)


Kommentarer
Postat av: Therése

åhhh. så fruktansvärt söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback