Movies

Har tittat på två bra filmer i helgen. Första filmen var Erin Brockovich som baserar sig på en verklig händelse.
Mycket bra film med Julia Roberts i huvudrollen.
Den andra filmen såg jag klart för bara en timme sen. Det var Love Story, en sån där klassiker som alla ska ha sett, så nu har även jag gjort det;) Bra var den, och den lockade verkligen fram floder av tårar på mig. Men å andra sidan så lipar jag åt det mesta;) Hehe

- Carin, jag vet inte om du har sett Love Story, men om du inte har det så är du kanske intresserad av att veta att huvudrollsinnehaverskan är hon som är med i Krigets vindar. Du vet hon som bor i Italien och blir kär i Henry?;)

Båda filmerna är klart sevärda, så tycker ni ska åtminstone titta på en av dem!;)




Kommentarer
Postat av: Therése

hahaha nej! det kommer inte sluta bra när jag har fått i mig allt de ;)

Postat av: Therése

hahah det måste jag verkligen göra :D utan tvekan!

2010-02-14 @ 22:02:06
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Carin

Har inte sett någon av dom:s Men ser dom gärna..har du dom eller har du lånat dom? :)

2010-02-15 @ 20:25:15
Postat av: Alicia

sry du tösen men de gick på tv i helgen;)

2010-02-16 @ 17:25:26
URL: http://liitenflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback