Maybe should start listen better

Började dagen med att cykla till skolan och upptäcka att första lektionen var det arbete på valfri plats. Vilken innebär att jag hade kunnat haft sovmorgon. Hur surt är inte det när man har varit sjukt trött hela veckan?? Så har man gått miste om en timmes extra sömn för att man missade det när läraren sa till på gårdagens lektion.
Typiskt!
Menmen;) Skönt är det med fredag idag iaf:) Slutade redan vid 12 idag eftersom klassrådet inte tog mer än 3-4 minuter. Låter väl som ett nödvändigt klassråd?;)
Jobbade tidigare idag också, och efter det så åkte jag runt och lämnade sommarjobbsansökningar på lite olika ställen. Så håller tummarna nu för att jag åtminstone får ett ja från något av ställena;)

Har inga speciella planer ikväll förutom att jag har tänkt frossa i chips och popcorn. Låter väl inte alltför fel, eller hur?;)

Har du några planer för kvällen?


Kommentarer
Postat av: Therése

väldigt jobbig för höfter och rumpa, magen lite också :) men man blev liksom inte svettig av det eller fick upp pulsen :)

Postat av: Therése

ja det har du alldeles rätt i :D

2010-02-06 @ 14:06:20
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback