010210

Måndagar är inte så hemska längre faktiskt. Det är rätt skönt;)
Skola mellan 10 och 2. Det kan man leva med. Sen några timmar hemma innan det är dags att ta sig till jobbet. Hem igen efter en timme och ta det lite lugnt innan träningen. Var ett nytt pass idag, som var kul och jobbigt.
Kommer säkert vara ännu jobbigare nästa vecka:P Men toppen var det att jag inte behövde använda mitt bricanyl en enda gång! Skitbra!

Igår blev det trots allt inte speciellt mycket plugg gjort. Övade endast ytterst lite på franskan.
Tog igen det lite idag genom att jobba på naturen på lektionen i Information & layout. Är ändå e ytterst onödig lektion så vad tusan;) Ska se till att jobba lite mer imorgon eftersom franskatestet är på torsdag och naturinlämningen ska in på fredag. Så kanske hög tid att sluta lata sig;)

Nu ska jag ta och gå och lägga mig eftersom det är skola imorgon som vanligt.
Tyvärr har man ju inte någon sovmorgon på tisdagar...synd.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar - haha OM jag får resan så får du snacka med den jag får den av. För då bestämmer ju inte jag hehe men du kan ju säkert hänga på! =)

Postat av: Therése

ja det skulle vara skitkul att vara det, dock måste jag nog tacka nej :/

2010-02-02 @ 07:30:58
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hallå där Alicia! Jag läser ju som du vet din blogg dagligen och jag tycker det skulle vara kul att få se vilka bloggar du läser varje dag. Jag har gjort en lista på min blogg, kan du inte göra nått likande?



-Matilda

http://ombytlig.blogg.se

2010-02-02 @ 15:40:58
URL: http://ombytlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback