Lite nytt bland sminket

Eller en del är inte speciellt nytt, men tänkte visa det ändå för jag tycker det är så bra;)

Har blivit ett riktigt Ebay-freak på sista tiden, och då främst när det kommer till smink eftersom det är så otroligt mycket billigare att handla det där än att köpa det i Sverige.
(Handlar på
Ebay.co.uk och alla grejerna är såklart helt nya)

 
120 olika färger. Extremt bra! Väldigt pigmentrika och de sitter jättebra och länge.
Köpte den för ca 200 inkl frakt och då fick jag även 12 stycken eyedust medskickade också:)

  
18 borstar gjorda av pony- och gethår. Helt underbart mjuka! Har inte provat dem än eftersom jag fick hem dem i onsdags. De kostade ca 90 kronor inkl frakt.



Palett med 28 ögonskuggor. Skulle egentligen ha fått en likadan fast med olika rouge istället, så blev fel. Men jag orkar inte hålla på att skicka tillbaka.:P + att färgerna är riktigt snygga. Finns en ljus skugga som kommer vara perfekt som highlighter (något som kan vara rätt svårt att hitta!) Kostade iaf också runt 90 kr inkl frakt.



Det här är inget jag har köpt på Ebay. Mascaran köpte jag på Eleven.se och läppglanset köpte jag på Heathrow och kommer från Victoria Secret.
 


Mascaran kostade 99 kronor och ska vara väldigt bra har jag hört, har inte provat den än, den kom inte förrän igår så.;)

Läppglanset smakar helt underbart! Verkligen hög risk för att man går och slickar av allt läppglans från läpparna:P
Kostade ca 55 kronor.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Älskar läppglanset! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback