Lite nytt från i tisdags

I början av veckan så var Emma här nere i Nybban några dagar. Var väldigt skoj att träffa henne, och också en anledning till att jag inte har bloggat något på några dagar.
I tisdags var vi iaf i Kalmar och shoppde lite. Jag har ju egentligen shoppingförbud, men bröt det för en dag eftersom jag behövde leta efter en vårjacka m.m (inte för att jag hittade någon men;)).



T-shirt från Newyorker. Kostade 129 kronor om jag minns rätt;)

Klänningen (199 kronor) och trosorna (99 kr för 3 st) kommer från Gina Tricot.

Döskalleringen kommer från Glitter och kostade 80 kronor. Den kommer sitta som gjuten på mitt ringfinger!


Kommentarer
Postat av: Carin

vännen jag kan inte se din nya header!! :S:(

2010-04-10 @ 18:01:42
Postat av: Alicia

hmm, då måste det vara ngt fel på din dator:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback