Städdag

Har inte gjort mycket mer än att städa och göra lite läxor idag.
Höll på och städa i säkert över 3 timmar, och det enda jag hann med var mitt rum.:P
Men mitt rum är nu väldigt grundlig städat.:)

Mitt smink har också fått byta plats från en korg på en hylla ner i min skrivbordslåda där jag får mycket bättre överblick över vad för smink det egentligen är jag har.;)
Alla mina smycken har också fått byta plats. De ligger nu i de skålar av LP-skivor som jag gav till mamma i julklapp förra året.
Några av sommarskorna har plockats undan och istället har jag fyllt garderoben de nya skorna + mina högklackade skor.

Känns skönt att ha detta gjort, det enda som behöver göras också är att flytta ut sommarkläderna och plocka in höstkläderna i garderoben. Men jag tycker det är lite för tidigt för det än så länge;)


                                                                       
                                                                                      // Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback