What time is it?

Jag startade min dag tidigt om man säger så. Vid halv 2 rättare sagt. På morgonen. Japp, jag trodde det var dags för skola så jagsteg upp och klädde på mig och bäddade sängen. Gick ut ur rummet för att gå på toa och såg att det lyste inne vid datorn. Gick dit och såg att Henry satt där. Jag undrade vad han gjorde uppe så tidigt och då påpekade han så fint för mig att klockan inte var mer än halv 2. Så jag kröp ner i sängen igen och sov i ytterligare några timmar:)

Skolan var ganska slapp idag, fast idrotten var rätt jobbig. I alla fall så var jag väldigt trött när jag kom hem. Vid halv 7 blev det träning med Malin. Tyvärr var det inte step idag utan aerobics, vilket inte alls var jobbigt. Som tur är kommer det att vara step på torsdag istället.:)

Ska väl snart gå och göra mig iordning för sängen så man förhoppningsvis kan få lite mer sömn inatt!;)

// Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback