Spend my day in the fashionhouse!

Hela eftermiddagen har tillbringats i Modehuset i Kalmar som öppnade idag. Var sjukt mycket folk, vilket iofs var väntat, men det var rätt jobbigt med så mycket människor.;) Vad vi gillar dock är alla öppningserbjudanden som affärerna hade! Handlade för omkring 1200 trots alla rabatter:P Jaja, det var länge sen jag shoppade;)
Ni ska få se vad som inhandlades men jag är för trött för att orka fotografera och hålla på nu, så ni får vänta;)
Lyckad shopping blev det iaf! Men mycket trevligt sällskap!:)

Resten av kvällen får man se vad som händer. Jag ska duscha och äta iaf. Sen ska jag antagligen med Julia och titta på lite grabbar som ska spela innebandy. Skoj värre;)


Trevlig fredag allesammans!
// Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback