Pengarna flyger iväg!

Handlade ytterligare lite saker idag:) (hehe ajdå:P)
Mamma hade som sagt fortfarande kvar sin rabattkupong på Lindex så då blev det två saker, vad ska ni få se vid ett annat tillfälle. Och så köpte jag ett rosa bandet-band:) Ute lite i sista minuten men vad tusan!;) Har aldrig köpt något tidigare (illa illa, jag vet) men har tänkt länge nu att jag ska göra det så idag blev det gjort:) Köpte den varianten som finns hos Lindex eftersom jag tycker den är snyggare än den vanliga;)

Imorgon är sista arbetsdagen i bokhandeln. Måste säga att jag längtar väldigt mycket;) Det är ett roligt och lärorikt jobb, fast jag får sjukt ont i ryggen + att det har sina stunder då det inte händer någonting= inte alls min grej. Men det ger ju pengar;) Så jag kan shoppa så mycket, hehe.


Mitt snygga Rosa bandet-band. Redan fastsatt på vinterjackan:)

// Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback