Första dagen på jobbet

Ja för denna veckan då. Jag jobbade ju i bokhandeln i somras så helt nybörjare var jag ju inte, även om man hade glömt bort en massa.;) Dagen har till allra störst del bestått av att svara i telefon och ta emot bokning för biljetter till en föreställning. Roligare saker finns att göra menmen:P
Efter jobbet i bokhandeln blev det av till städjobbet med Ottilia. Efter det åkte jag hem och åt lite sen bar det av till Friskis tillsammans med Malin och Carin (mötte upp Julia på Friskis också). Passet som stod på dagens schema var Styrka/medel och fyyy faaan (ursäkta) vad jobbigt det var!!! Puh! Riktigt slut var jag efteråt. Men härligt var det:) Speciellt som det inte blev någon träning i helgen.;)

Nu måste jag gå, är ju en arbetsdag imorgon också!
Godnatt!
// Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback