Cluedo


I morse nämnde jag för mamma och pappa att jag hade hittat spelet Cluedo inne på Sport & lek när jag var där för att hitta lite nya träningskläder. För några år sedan var Cluedo mitt absoluta favoritspel så jag brukade låna det av min grannkompis väldigt ofta. Inne i affären så fanns det två varianter av detta spel, bland annat en som var nedsatt till ett ganska lågt pris (åtminstone för att vara sällskapsspel som har för vana att vara väldigt dyra, tyvärr) och det var detta som gjorde mig glad. Så vid frukosten nämnde jag för mamma och pappa att jag tyckte vi skulle köpa det. Tror ni inte pappa ringer några timmar senare när han är ute på stan och frågar om han ska köpa det?? Jag bara, ja gör det!:D Självklart kommer han hem med den lite dyrare varianten, så typiskt pappa:P haha

Nu ska jag bara hitta några att spela det med, man ska ju vara minst 3 spelare så.
Jag får väl ordna en spelkväll med tjejerna och hoppas att de vill vara med;)

// Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback