A up and down Thursday



Sitter här och är jättetrött. Kanske inte så konstigt när jag inte har sovit så mycket någon av nätterna denna veckan. Var en lång skoldag idag, förutom längden på skoldagen så har den varit bra.:) Mindre bra var att körskoleläraren inte var inne idag heller när jag åkte förbi där efter skolan. Ytterligare en dålig sak som upptäcktes idag var att mitt bibliotekskort har blivit spärrat för att en lärobok i engelska som jag hade förra läsåret inte har blivit återlämnad. Fast den har blivit lämnad till läraren... Så nu måste jag se till att lösa det också.
Positivt dock var att jag hittade några turistböcker om Paris (jajjamen, här ligger man inte på latsidan!).
Stor del av resterande kväll kommer antagligen tillbringas med näsan i engelskaboken, inte världens roligaste. Mer roligt ska det bli när jag och pappa ska ut och övningsköra:)

// Alicia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback