251009

Hej hopp!
Alla kom ihåg att ställa tillbaka klockan en timme inatt hoppas jag?:)
Jag gjorde det iaf;) Hehe
Jag har varit och jobbat nu på förmiddagen med Ottilia. Gick ju bra och så, men det känns lite ovant att jobba en söndag.:P
På plussidan idag är att jag inte är lika trött som igår (men fortfarande trött) , men jag kommer nog att orka med att träna idag.
På minussidan är att det har regnat ( och antagligen kommer att regna igen), vilket inte alls är bra eftersom jag och Malin hade tänkt att ha fotografering idag. Men så blev det icke! Får se om det går bättre nästa helg:)

 

Jag ska försöka palla mig med att ta kort på inköpen jag gjorde i fredags så ni får se vad jag köpte. 
Men för tillfället så säger jag; ha en fortsatt trevlig dag!

// Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback