091029

Exakt en månad kvar tills första advent. Någon som tänkt på de?:P
Jag gjorde det iaf tidigare idag. Det är helt knäppt vad tiden går fort!
Nu har jag iaf jobbat klart hos bokhandeln för den här gången:) Känns skönt att veta att mina knän och rygg kommer få det lugnt i några dagar nu:P Hehe. De har tagit en del stryk om man säger så av att stå rakt upp och ner hela dagarna i ända.

Och inte var det något städjobb eller träning idag heller. Känns skönt med en helt ledig kväll. Den första på den här veckan. Men det är ju självvalt så ska inte klaga. Så jag ska ta det lugnt och slappa framför tvn ikväll tror jag. Ska försöka övertala pappa att åka och köpa en pizza också;) Hoppas han gör det:)

Grattis får man ta och säga till kusinen idag också som fyller år!:) Grattis grattis!
Hela 22 år redan. Helt otroligt;)

// Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback