091027

Andra dagen på jobbet idag. Eftersom det var torgdag idag så var det lite fler kunder, det gillas:) Nu är det bara två dagar kvar som jag ska jobba. Det känns rätt skönt för jag vill ha lite lov också.:)
Efter jobbet och en kort sväng hemma så bar det av till Friskis idag igen. Step stod på dagens schema:) Det är ett väldigt roligt pass - även om jag hade velat ha det liiite jobbigare;)
Jag var inne en snabbis på Lindex på lunchen. Mamma har nämligen kvar sin 25 % rabatt på ett helt köp. Så tittade ut åtminstone två saker som jag ska köpa:) Härligt.

Ska försöka komma i säng lite tidigare idag, var nämligen himla trött när jag vaknade imorse. Det gillas inte!
Så vi gör ett nytt försök;)

Hoppas ni har haft en bra dag!!
// Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback