Rena rama barnshoppingen!

Ja, hehe självklart blev det en tur in på Lindex igår(a). Och självklart kom jag ut med en påse i handen;) Är numera ägare till ett par loepardleggins. Fast jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska behålla dem eller inte. Måste prova lite olika plagg till dem för att se om de är värda att behålla. Men det är de nog, om inte annat så för att de bara kostade 99 kronor. Ytterligare trevlig överraskning jag gjorde på barnavdelningen var ett par stentvättade (stämmer det?) jeansleggins. Har varit väldigt sugen på att köpa ett sådant par men de har alltid varit så dyra. Dessa kostade dock bara 199 kronor + att om jag handlade barnkläder för minst 150 kronor så fick jag 50 kronor rabatt. Klart man slår till då!:) Se, det har sina fördelar med att vara liten:D Hittade även ett par gulliga strumpor på barnavdelningen. De kostade bara 10 kronor, så vad tusan;) Snygga i pumps kommer de iaf att bli!




En bild på halsduken och skärpet som jag köpte i torsdags på Lindex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback