New week

Nu är massageprovet gjort!:)
Gick väl lite si så där. Själva masserandet kändes helt ok (bortsett från att jag masserade helt fel muskel vid ett tillfälle:D ) annars var det när jag (muntligt) skulle svara på ursprung, fäste och funktion om några muskler. Då kom en mindre blackout tyvärr. Men jag hoppas det blev bra iaf:)

Både jobbet och träningen gick bra idag. Förutom att jag efter sista syretoppen på jympapasset fick svårt med andningen igen. Så nu har jag bestämt att jag ska till läkaren på torsdag och få det uppkollat vad det är jag har! Duktigt av mig va?;)
Annars var det lite läskigt ett tag på passet då en tjej svimmade! Jag tittade på henne precis innan hon föll ihop så jag såg när det hände. Det var lite otäckt att se hur hon bara föll ihop!:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback