Fredag!

Försov mig imorse(Y). Lyckat:P Hade som tur var fortfarande tillräckligt med tid för att hinna göra mig klar för skolan - jag fick bara stressa en aning mer än vanligt.;) Det positiva var ju att jag fick en timmes extra sömn;)
På svenskalektionen gjorde vi klart vårt spel. Det blev riktigt bra! Vi känner oss mycket nöjda (och hoppas på ett högt betyg).

Under eftermiddagen har det blivit lite mat, jobb, lite sittande vid datorn och ett yogapass:) Fick syn på för en liten stund sen att materialet jag beställde från Pärlverkstan till ett handsmycke hade kommit idag!:) Så ska försöka hinna sätta ihop det ikväll eller imorgon;) Lovar att ni ska få se hur det blir;)


Ha en bra fredagskväll!
// Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback