Första körlektionen avklarad!

Hej hopp!:)

Min tumme mår lite bättre idag(Y), det tackar jag mycket för. Dagen började med att engelskalektionen var inställd pga att läraren var sjuk, sånt är typiskt. Man hade gärna haft sovmorgon;) Menmen, jag, Lotta och Carin fick iaf mycket gjort på svenskaarbetet vilket var nödvändigt! Annars har jag tillbringat hela skoldagen med att vara lite nervös och förväntansfull. Hade nämligen min första körlektion nu i eftermiddags.;) Gick rätt bra måste jag säga:) Lite nervös i början, så då gick det ju lite så där. Men efter ett tag så började det gå riktigt bra!:) Men måste säga att det känns väldigt skönt att ha första lektionen gjord;) Hehe, nu vet man ju liksom vad det handlar om. Efteråt så bokade jag tid för ytterligare en lektion i början av december. Nu börjar det verkligen!:O;)

// Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback