Fars dag

Jag har inte gjort något särskilt för pappa idag, inte mer än att säga grattis till honom.;) Men jag gillar honom iaf:D Hehe

Har inte gjort speciellt mycket idag, sov ända till klockan 12, ajaj. Men så blir det när man är uppe länge om kvällarna. Jag har läst igenom mitt massagehäfte, som jag senare ska plugga mer på eftersom jag har prov på det imorgon. Jag har även läst ut en bok och hjälpt mamma att laga mat.

Lyckat var det ju igårkväll när jag skulle låsa upp mitt cykellås. Istället för att låsa upp det så går nyckeln av!! Härligt! Det är precis sådana saker man vill råka ut för mitt i natten:P Det är tur att man har en snäll storebror (med körkort och som har för vana att vara uppe länge) som kan komma och hämta en.


// Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback