Ajabaja!

Sov inte speciellt bra inatt - något som bäddar för en vädligt seg dag. Lyckades ändå ta mig igenom större delen av skoldagen utan större problem, tills vi kom till sista lektionen - massage. Idag gick vi på bland annat deltamuskeln och biceps. Och fy fan, inte hade jag en aning om att jag var så stel där!! Jag låg i princip och jämrade mig på bordet när Julia tryckte på min arm.:P Var ju skönt på ett sätt eftersom det har släppt lite, men nu efteråt är jag helt öm i armen och jag stoltserar även med ett ganska ordentligt blåmärke på baksidan av armen;)

Efter denna plågsamma massage bar det av till jobbet. När jag kom hem och hade ätit var jag otroligt trött, men nej inte sova! Istället åkte man iväg till Friskis för ett intensivpass med Julia och Carin. Fyyy vad jobbigt det var. Hade ordentliga problem med att andas efter nästan varje låt. Jag har fortfarande problem med att andas nu två timmar senare. Jag måste verkligen se till att gå till läkaren och kolla upp vad det beror på. För inte är det första gången det händer, ånej. Det är bara min lathet som har fått mig att inte kolla upp det tidigare. Ajabaja!

Nu hoppas jag att jag får sova bättre inatt, annars kommer morgondagen bli jobbig!

                 
                                                                                    // Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback