091103

Började skoldagen med att bli skadad. Hur roligt är det?! Vi spelade nämligen volleyboll. En muskel i underarmen kändes som att den sträcktes ut för mycket vid ett tillfälle och sedan krympte ihop alldeles för mycket så att armen nästan krampade efteråt så fort man gjorde något med den. Inte speciellt skönt kan jag meddela! Lotta råkade ut för samma sak och när vår lärare skulle hjälpa oss att sträcka ut muskeln så funkade det inte för någon av oss. Han sa att vi hade "överrörliga underarmar". Känn på den.;) Den andra skadan är en stukad tumme. Något som inte heller är speciellt skönt. Särskilt inte när det är just tummen. Hur ofta använder man inte den liksom?!

På eftermiddagen åkte jag tillbaka till skolan för utvecklingssamtal tillsammans med mamma. Fanns ju inte direkt jättemycket att säga annat än det som har sagts på alla mina andra utvecklingssamtal typ:P Så det var ju skönt:) På radion i bilen på hemvägen hörde jag på nyheterna att Darin ska vara med i melodifestivalen. Och liksom? Vem bryr sig? Har inte nyheterna något viktigare att ta upp än så?

Nae, me annars så har det väl varit en rätt bra dag måste jag säga:) Hoppas du också har haft en bra dag!!

                                                                                   // Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback