Perfect strawberries

Idag har jag varit och jobbat vilket sög ganska ordentligt eftersom det har varit en toppenfin dag vädermässigt. Menmen, jag kan inte jobba imorgon för då ska jag hjälpa Sofie med hennes hår och make-up eftersom hon och Henry ska på bal. Och vi ska med och titta på dem innan, ta kort och så=)

Nu är vi hemma hos mormor och morfar, firar pingstdagen(?) och mors dag en dag för tidigt.:P Har ätit jättegod mat och till efterrätt blev det glass och jordgubbar. Supergoda jordgubbar!! De var verkligen helt perfekta! Mumsiga.:P

Ikväll är i princip alla ungdomar i Kalmar på Springbreak, fast inte jag.:P Eller Lotta. Det är vi typ:P Aja, någon ska ju vara udda...



Ha det toppen!

// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback