Den senaste tidens shopping

Jahopp, tydligen är jag tillbaka:)
Skyll på Ottilia det är hennes fel:P
Blev rätt mycket bloggsnack på jobbet idag så blev sugen på att lägga upp ett inlägg.

Och det blir mina inköp under den senaste tiden. Det senaste var igår då jag var inne en sväng i Kalmar.

Gårdagens:



Kjol från Gina Tricot med dragkedja på baksidan.
Super!:)
Kostade 199 kronor.



Har stått och hållt i detta skärp tidigare men köpte det inte då.
Nu hade det kommit in en ny laddning så då fick ett svart följa med mig hem.
99 kronor från Gina.



Två armband från Glitter. Peace-armbandet var det nog 3:e gången jag stod och höll i,
så va fan:P
Det andra kommer bli snyggt nu till sommaren.:)
Om jag minns rätt så kostade båda 80 kronor.



Rakblad från Gilette. Köpte på Kicks för 199 kronor.
Dyrt, men så himla skönt att slippa hålla på och kladda med raklödder!


Inköp sedan tidigare:



Tröja/klänning från H&M Divided.
Kostade 179 kronor.



Byxdress från Gina Tricot.
Kostade 249 kronor.



Strumpbyxor från Gina.
Svarta med svarta prickar, lite annorlunda:)
99 kronor (?)



Superskön tröja från Gina.
Långärmad men jag tycker det är snyggast att vika upp ärmen.
Kostade 149 kronor.



Tunika från Vero Moda.
Kostade 149 kronor.



Har även jag blivit ägare till ett par jeansleggins.
Mina kommer från Only och kostade 229 kronor om jag minns rätt.



Superfin klänning från Gina.
Har inte använt den än utan sparar den till Henrys student:)
Kostade 199 eller 249 kronor.



Årets inköp på solglasögonfronten.
Båda kommer från Lindex.
De vita kostade ordinarie pris 60 kronor och är nu mitt tredje par i Wayfarer-modell.
De svarta kostade ord. 80 kronor.
Att jag vid tillfället hade 30 % rabatt på ett helt köp var inte helt fel;)



Cardigan från Gina.
Vädligt mjuk i ljusrosa färg.
Kostade 149 kronor.

Ja nu är ni lite uppdaterade på den fronten!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du har börjat blogga igen:D Och, vilka fina saker du har köpt:)

2009-05-12 @ 11:40:38
Postat av: Alicia

tack så mkt!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback