Strike!

Blev bowling igår tillsammans med Julia och Natta.
Var vädligt skoj=)
Jag vann;)
Stort:P Hehe
Men jag var så duktig att jag tappade klotet två gånger i rad när jag böjde bak armen å samlade kraft:P
Det är verkligen bra gjort:P
Nåja, det gav oss ett riktigt gott skratt ( och golvet fick kanske några repor men vad tusan!:P )

Sen bar det av hem till Rasmus. Blev till att glo på hockeymatchen mellan Sverige och Slovakien.
Var rätt skoj faktiskt:)
Jag som inte tittat på hockey på flera år:P



Sådär. Detta inlägget skrev jag för två dagar sen så det skulle ha lagts upp då, men det verkar som att bloggen har krånglat för det ville inte upp på bloggen trots att det stod att det var publicerat:/ Nåja, det är uppe nu så nu kan ni fortsätta hålla koll på vad jag gör!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback