Lots of shopping

Här kommer bilder på det jag har handlat i helgen - förutom julklapparna då;)


I fredags var jag inne på Lindex en sväng eftersom jag hade en rabatt som gjorde att man fick 100 kr i rabatt om man handlade för 300. Jag köpte en likadan tunika till mamma och kom upp i över 600 kr och fick därmed 200 i rabatt;) I like!



Västen kommer från barnavdelningen och var reasatt till bara 99 kronor.:)
Kjolen kostade även den 99 kronor och är en vanlig svart tajt kjol.
Tunikan är ursnygg, den hade precis kommit in med en ny leverans så där hade man tur;) 199 kr.
Ögonskuggepaletten är Isadoras nya. Jag gillar den starkt:) 179 kronor.



Blev en sväng in på apoteket efter det där jag köpte en ny ansiktskräm och ett nytt finnmedel som jag inte har testat tidigare - men jag hoppas det funkar;) Kommer inte ihåg vad de kostade men låg någonstans 60-70 kr/st.




Igår var jag inne i Kalmar då med mamma och pappa och detta var vad som fick följa med mig hem:)
Saltvattenspray eftersom mitt gamla är slut. Tycker detta från H&Ms egna märke är väldigt bra för ynka 40 spänn.
Köpte även en ny ring från H&M, även den 40 kronor:)
Inne på Cubus hittade jag denna fina kjol:) Trots alla mina kläder har jag ingen enkel, svart, vippig kjol. (förutom en med knappar, men den räknas inte för den är lite för liten;) ) Men nu så!:) Tror denna kommer att invigas på julafton faktiskt:) 199 kronor.



Och så skulle jag ju visa en bild på stövlarna jag köpte för någon vecka sedan:)
So here you go.;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback