Ledig dag

Idag tog jag som sagt ledigt från franskan eftersom de andra lektionerna var inställda. Blev inte heller någon tur in till Kalmar, utan åker dit i helgen istället. Passade därför på att sova länge, och sedan har jag mest slappat. Fast jag har fått lite grann gjort, bl a en engelskatext som skulle in, tagit en vända runt kvarteret med Inga (gud vad hon älskar snön!) och haft körlektion - övade inte på backning som det var tänkt utan körde runt och övade på hur det är att köra när det är halt ute och så där. När man kom hem därifrån låg hunden tryckt mot dörren så jag tog ut henne en liten stund så hon fick leka i snön:) Väl inne upptäcker Henry att råtta nr 2 (nr 1 blev dödad för några dagar sedan) ligger död i råttfällan. Eftersom mamma är så feg så blev det upp till mig och Henry att fixa ut den där jäkla råttan:P

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska träna idag eller inte... Hmm jag vet inte riktigt. Jag tror det kommer sluta med ett nej;) Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback