Fransk manikyr-penna

Förra söndagen blir det som jag var i Kalmar med familjen och Carin. Detta var inte de enda köpen jag gjorde, men de enda jag har bild på. Köpte bl a ett par nya stövlar från Deichmann för 20 kronor! (hade ett tillgodokvitto på 229 kr;) ) Ska se om jag inte kan fixa fram en bild på dem:)

Iaf så köpte jag en fransk manikyr-penna från Depend för 99 kronor. Man målar bara tippen på nageln och målar på ett lager överlack över. Klart!
Här har jag gjort det otroligt slarvigt bara för att se på ett ungefär hur det blir. Har inte heller lackat över.
Före:


Efter:


Jag känner mig rätt nöjd måste jag säga:) Kanske att man ska måla på två lager med pennan. Men det är inte speciellt pilligt och det går snabbt vilket ger stora pluspoäng!




Köpte mig även et par heel shields till ett par pumps som glappar lite.
Från Kicks för en 50-60 kronor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback