Lördagens kväll

Ja gårdagskvällen var väl inte precis den roligaste kvällen någonsin. Men den innhöll ju lite saker. Mamma och pappa hade gäster här hemma. Ja man kan väl säga så att det blev bad i 15 gradigt vatten, både med badkläder och utan, lampor gick sönder och de var allmänt högljudda. Japp.
Det roligaste för min del var ju att Sara var där. Vi snackade bl.a lite karriär så hon har fått mig bli intresserad av en framtid som säljare:P Tjäna storkorvan;)
Eftersom hon kom direkt från Norge hade hon inga vanliga kläder med sig, och hon skulle in till Kalmar direkt efter att ha varit hemma hos oss så hon fick låna lite av mig. Jag sminkade även hennes ögon, och jag har då aldrig varit med om någon som har blivit så glad över en sminkning:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback