Home

Varit hemma idag. Gick upp vid vanlig tid men mådde inte särskilt bra. Ingen feber men väääldigt förkyld. Tänkte att det var bäst att ta en dag hemma och verkligen vila upp sig, får hoppas att det hjälper. Jag mår åtminstone inte sämre. Och det är ju ett plus.;)

Sov till 10-11 ungefär, sen dess har jag suttit vid tvn typ. Jag och mamma tittade på gårdagens avsnitt av top model, och sen lagade jag mat, köttbullar och makaroner;) Efter det blev det ännu mer tv, denna gången Poirot. Det är bra! Ska absolut fortsätta titta på det.:)

Under resten av dagen ska jag fotografera sakerna jag handlade igår så ni får se dem, och såklart lägga ut bilderna här på bloggen.:)
När Carin kommer och lämnar min svenskabok ska jag även plugga lite. Ska vi gissa på att det blir mer tv-tittande också? Ja, jag skulle tro det.;)
Damma rummet och plocka in den rena tvätten i garderoben står också på listan.
Måste fråga mamma med om jag får ta en promenad idag, måste röra på mig!!
Hoppas även på en tripp till Netto, det fanns vissa väldigt fina saker där denna veckan som måste kollas in!

// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback