Är det verkligen lördag?

Vaknade idag vid klockan 7. Blev skitförbannad på pappa för att han inte hade väckt mig. Nu skulle jag ju bli tvungen att stressa för att hinna till skolan. Så jag klädde på mig och bäddade sängen som jag alltid gör. Gick ut i köket och gjorde iordning frukost. Jag hade kommit halvvägs genom flingorna när mamma kom in efter att ha rastat Inga och frågade vad jag gjorde uppe.
Då kom jag på att det inte alls var fredag utan lördag. Hur dum får man bli?!
Hade inte mamma sagt något hade jag säkert sminkat mig och allt innan jag fattade.
Men så det var bara att äta upp och sen gå och lägga sig igen. Det var skönt för jag var inte direkt utvilad. Sov till klockan 10, sen väckte mamma mig och drog med mig ut på stan.

Kommentarer
Postat av: angelica

Haha, synd att du trodde det var fredag. Lite komiskt var det.



Ha en bra kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback