Utmanad!

Jag fick denna utmaning av Eveline

Regler;
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg. 

Jag tycker sånna här utmaningar är lite knepiga, men här har ni lite fakta om mig dårå!:P Enjoy! 

  • Det allra första jag gör när jag vaknar är att klä på mig och bädda sängen, varje morgon.
  • Jag får 20 kronor av pappa för varje sockerkaka jag bakar.
  • Jag budgetshoppar alltid. Hatar nästan att gå in i de dyrare affärerna.
  • När jag var 8 fick jag dränka en fågel som hade fastnat i en musfälla för mamma vågade inte.
  • När jag var liten kallade jag rådjur för odjur.
  • Det jag gillar att läsa mest i tidningen är börsen, har storkoll på vad dollarn, pundet och euron står i.
  • Förutom börsen så kollar jag alltid vädret så jag vet vad jag ska ha för klädder på mig.

Slutligen så utmanar jag:
Matilda
Amanda
Emma
Carin
Malin
Alexandra
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback