Systemkamera




Foffes flickvän Amanda hade med sig sin systemkamera till kalaset igår.
Självklart blev jag supersugen på att skaffa en egen.
Ingen riktig impulsgrej för det är en sak jag har haft i hjärnan sen innan.
Men nu har jag faktiskt tagit mig tid att kolla in lite olika modeller och priser.
Bland annat så verkar det som att Nikon D40 står sig högt i kurs till ett väldigt lågt pris för att vara en systemkamera.
Ungefär 3700 kronor kostar den om man köper den inom EU. Runt 4500 om man ska handla i Sverige.
Men det är väl en sak som får vänta, men det skulle vara väldigt kul att ha en.
Har du någon systemkamera?
Och i så fall vilken modell?


Kommentarer
Postat av: Emma

jag tror vi har en jättegammal. : P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback