Måndag

Ja det har varit en ganska slapp dag idag.
Slutade inna 12, kommer inte riktigt ihåg när men halv 11-11 typ:P Satt inte fel om man säger så;)
När jag kom hem var det slapp slapp. Mysigt=)
Tittade på I could never be your woman med mamma. Utlåtande om den kommer i morgon, hinner inte med det riktigt nu.
Åkte och jobbade vid 5. Innan friskis så hann jag med en snabbis in på JC. De rear ut allt i hela butiken, har gått i konhurs eller något sånt. Iaf, så hittade jag en snygg jacka för bara 240 spänn. Hade inga pengar med mig men ska åka och köpa den imorgon!!
Ska knalla in i köket nu och fixa kvällsmat och så blir det ER.
Ännu mera mys=)

Godnatt!
// Alicia

Kommentarer
Postat av: Eveline

tycker jag med!

Postat av: emelie

svar: Det var rätt svar! Klart att det är Lindsay Lohan! :)

2008-10-06 @ 22:25:12
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback