Fredagens shoppingfynd

Nu äntligen kommer bilder på det jag shoppade i fredags när jag och Carin var i Kalmar.



Halsband från NewYorker. Är sådär jättesnyggt med flera kedjor.
Kostade tre tjugolappar.



Knallröd kofta från Gina Tricot.
Snyggt med lite färg.;)
199 kronor.



En sån där t-shirt-klänning som varenda tjej har ungefär.
Jag har provat den innan, men har inte gillat den då.
Men i fredags ansåg jag att den satt tillräckligt snyggt på för att få följa med hem.
149 kronor från Gina Tricot.



Blommig klänning från Gina Tricot.
Var väldigt fin tycker jag, och så kostade den ju bara 49 kronor så.;)



Tröja/klänning från Gina Tricot den med.
(Hade den på mig igår).
Snodde 149 kronor ur min plånbok.

Japp det var allt. Men kändes ändå som en rätt lyckad shoppingrunda.=)

Kommentarer
Postat av: Eveline

det var en lyckad shoppingrunda! :) Fina kläder



sv; aa tack :)

Postat av: alexandraaaa

En sån från Gina köpte faktiskt jag med, eller två faktiskt! En benvit och typ den ljusare blåa. Färgerna föll mej verkligen i smaken :)))

2008-10-26 @ 22:29:10
URL: http://alexandracwetic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback