Dagens låt

Amy MacDonald - Poison Prince


Kommentarer
Postat av: Eveline

bra låt,



sv; a typ samma och så ska jag vara med mina käraste vänner :) Kram

Postat av: alex



hej,..



i söndags spikade jag upp rymd gubbar i Nybro rondellen. Idag spammar jag på Nybro bloggar.



Anledning?



Jo jag och PKBG.se vill att du och dina vänner skall komma på vernissage som vi håller i den 28/10. Centralt i Nybro kl 19:00





Du som bloggare är extra varmt välkommen och vi hoppas kunna inspirera dig :D



kolla in vår webb för mer info,

blogga på!

2008-10-22 @ 00:22:22
URL: http://pkbg.se
Postat av: Lichtenstein

Jag måste tyvärr säga att din musiksmak är väldigt dålig och väldigt o-fashion. Om du vill vara lika cool och fashion som mig skulle jag rekomendera att du börjar lyssna på obskyr 80-tals house och Madonnas hitlåt "Vogue".



xoxo Lichtenstein

2008-10-22 @ 10:36:12
URL: http://lichtenstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback