Vernissage

Hejsan,
Vanlig skoldag idag, fick storstryk i pingis av en lärare. Men är ändå ganska nöjd - jag har ju inte spelat på typ 2 år!:P Nr jag kom hem blev det några timmar framför tvn mer Henry, vi spelade Mariokart såklart!:D
Har kännt mig lite så där halvt idag, magen är inte 100& bra än, och fy vad trött man är! Bara för det gäspar jag just nu.:P Det var ju tänkt så att jag skulle ut på fest med Therése ikväll, men det blev inte så för jag kände att jag inte orkade. Till på köpet hade mamma och en kompis vernissage idag. Så hon behövde lit stöd, så som den underbara *tss* dottern jag är åkte jag såklart det och var där en stund. Mamma som inte trodde att hon skulle sälja en enda tavla hade sålt alla utom tre stycken på mindre än en timme. Inte illa va?;) Och tavlorna ska hänga kvar hela helgen, så de andra blir säkert också sålda.:P
Jag är lite stolt över henne, haha fast jag viste ju att hon skulle sälja, det är bara hon själv som är så pessimistisk. Det var fortfarande fullt med folk när jag åkte där ifrån. Kul för henne!:)



Resten av kvällen blir det slapp. Skööönt. Ska väl kanske se klart Step up som jag började titta på igår, har redan sett den en gång men iaf,;) Ja, vi får se hur det blir!

// Alicia

Kommentarer
Postat av: caroline

dans is the best !

2008-05-24 @ 17:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback