Torsdag

Fick reda på resultatet på so provet idag.:) Gick strålande!:D Så nu hoppas jag verkligen på ett högre betyg i historia i slutbetyget.;)
Annars var det inte mycket mer speciellt med skoldagen. Förutom att på idrotten spelade vi fotboll och det fick mig att längta tillbaka lite till tiden då jag spelade.:) Och så var det såklart vissa killar från klassen, och speciellt en av som betedde sig väldigt dumt i skolan idag. Fast inte mer om det nu.

När jag kom hem åt jag och tittade på Top Model som jag inte hann se igår. Kan bara säga att jag tyckte det var rätt som vann!
Färgade mina ögonbryn och ögonfransar också. Brynen blev inte så himla bra..typ grå, tyckte jag iaf, men inte mamma. Fransarna blev väl helt ok, fast önskar de kunde bli ännu mörkare...
Har även pluggat till no provet imorgon, fast somnade medans..:P Man blir trött av att plugga! Men som tur är så är det fredag imorgon och helg efter det! Då ska jag ta det lugnt, pyssla om mig själv lite tror jag...:) Det behövs sånna dagar också!

Saleisha Photo 12


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback