The day after

Hoppas alla hade det trevligt igår!:) Jag hade det i alla fall. Jag var med Therése och Erika. Vi åkte först på fest och sedan bar det av ner till parken. Mycket roligt. Vid 1-tiden drog jag mig hemåt, och det var tur att jag gjorde det då, för en kvart, 20 minuter senare ösregnade det ute.:P

Idag blir det bara slapp skulle jag tro. Vi har gäster här hemma från Stockholm som kom igår, så dom och mamma och pappa åkte precis till Öland. Fast jag stannade hemma, palla liksom!^^:P Man orkar ju inte mycket efter en hel dag av arbete och sedan en kväll full av partaj. Noo...det blir en slappdag, vilar upp mig till imorgon!


Gud vilket osammanhängande inlägg det kändes som att det blev^^ Haha
Ha en bra dag!
// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback