Striptease aerobics

Oh yeah, that's right! Det var vad jag tränade igår Haha, jag vet inte vad det var som fick mig att vilja ladda hem Carmen Electra's Aerobics striptease 1och 2, men något var det i allafall. Så igår väll provade jag på det, jag brjade med numer 2 eftersom det var en vanlig träningsdvd, så jag tänkte att jag tar den om uppvärmning. Tyvärr kom jag igår lite försent så jag hann inteprova på hela steg 1 där an får lära sig grunderna i striptease aerobics. Nu kan jag tänka mig att det är många som tänker "Va?! Håller hon på och kastar av sig kläderna å så när tänar då?" Svaret är nej, såklart inte!:P Stegen man får lära sig är till stor del vanliga danssteg med en kanske lite sexigare tutch. Det var riktgt kul faktiskt! Och jobbigt, jag har en otrolig träningsvärk i lår, rumpa och rygg idag, det ni!:P Haha
Väldigt kul med lite ny och annorlunda träning, behöver lite variation.
Carmen Electra har gett ut i alla fall 5 dvd:er i denna serien. Kommer nog ladda hem de andra också så småningom..:P




// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback