Second hand shopping

"Storshoppade" igår då va;) Haha för 94 kronor. Fick två kjolar, ett par byxor och fyra böcker. Det är duktigt gjort eller hur?



Blå kjol med vita blommor som absolut ska läggas upp till en mycket kortare längd. 25 kronor på Ria.



hittade mig ett par chinos(i storlek 40:O) som jag ska sy in en del, hehe. Men för 25 kronor är det värt de;)



Kjol med frukter på som jag först hade tänkt lägga upp till en kortare modell, men sen kom på att den kan man ju ha som klänning, och visst var det snyggt? Så den får vara som den är. 25 kronor den med;)

Kommentarer
Postat av: Sweet sixteen

Kjolen var jätte härlig!

Postat av: Malin

haha, jaa den var mycket snyggare som klänning än som kjol... ;)

2008-05-07 @ 20:07:05
URL: http://maaaliiinn.blogg.se
Postat av: ottilia

hejhej, jag slutar vid två, när slutar du? men jag ska på utvecklingssamtal vid fem så innan eller efter :)

2008-05-07 @ 20:55:34
URL: http://ottiliajustegard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback