Onsdag

Hade ju utklädningsdag idagför alla niorna. Japp bara vi, så småglinen hade något att stirra på som vi har fått göra i två år innan.
Blev defintivt inget 60-tals liknande för mig, inte hller någon disneyfigur. Utan något helt annat. Vad får ni förhoppningsvis få se idag. Men jag skulle inte hoppas för mycket eftersom jag ska iväg om en kvart ungefär  jag måste ut på stan och shoppa lite, och sen skaffa lite proviant tills imorgon. Och vid halv 8 ska jag till ridningen för näst sista gången - guuud vad skönt!
Blir det så att ni inte får se bilderna idag får ni istället vänta tils imorgon. Ja så kan det vara ibland.

En rolig dag har det varit iaf, och med otroligt bra väder som tur var!:) Det bär mot sommarväder igen, det är jag glad för.^^


// Alicia

Kommentarer
Postat av: jespher

Svar: Det låter trevligt. Själv ska man kolla på "What happens in vegas" Sen blir det food ;). Själv då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback